Terug

Klantenservice | Game-Outlet

Niet volgens verwachting? Vertel het ons!

Waar mensen werken kunnen fouten worden gemaakt. Ook bij ons of onze vervoerders komt dat helaas wel eens voor. Maar als dat gebeurt willen wij dat zo snel en correct mogelijk herstellen. Neem in dat geval gerust contact met ons op via onze website Chat, Email of Telefoon (085-8885577).


Openingstijden Klantenservice:

Je kan maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00 met ons contact opnemen via de chat, telefoon en email.

Indien we niet beschikbaar zijn, laat dan een bericht achter met je telefoonnummer zodat we je terug kunnen bellen.

Telefoonnummer :
E-mail :
(+31) 085 888 5577

Adresgegevens

Game-Outlet / Computer-bestel.nl B.V
Richterlaan 10-3
9207JV Drachten

https://www.game-outlet.nl / https://www.computer-bestel.nl

Als je vragen hebt over jouw bestelling houd dan je ordernummer bij de hand.
Bij gebruik van de chat-functie kan je ook aangeven dat je teruggebeld wilt worden.


 

Neem contact op

* Verplichte velden

Veelgestelde vragen


1. Over Game-Outlet

1.1 Hebben jullie een fysieke winkel?

Zeker! Mocht je in de buurt zijn en wil je je product ophalen? Of wil je gewoon even rondkijken? Je kan ons bezoeken in onze winkel in Drachten.

Ons adres is Richterlaan 10-3 in Drachten. We zijn geopend op maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00. Tot snel!

1.2 Waarom zijn jullie zo goedkoop?

Omdat we met een compact team werken, geen grote, dure winkel hebben en versturen via goedkopere zakelijke tarieven zijn onze kosten laag. Dit verwerken we zoveel mogelijk in onze lage prijzen! Daarnaast bieden wij ook een groot scala aan retourdeals aan, die kortingen hebben tot wel 60%.

1.3 Hoe weet ik of jullie betrouwbaar zijn?

We vragen elke klant om een beoordeling achter te laten, lees hier wat andere klanten van ons vinden:

The Feedback Company | Facebook | Tweakers.net |Trustpilot

2. Bestellen & Betalen

2.1 Wat is de status van mijn bestelling?

Wij houden je op de hoogte van je bestelling per mail. Als je op werkdagen voor 17:00 hebt besteld en het product was bij bestelling op voorraad, ontvang je het meestal de volgende dag. Heb je een product besteld met een levertijd van 2 à 3 werkdagen, dan betekent het dat jouw product niet op voorraad is en besteld moet worden bij de leverancier. Heb je na 3 werkdagen nog geen mail van ons gehad? Neem dan contact met ons op.

2.2 Ik heb geen bevestigingsmail gekregen

Bepaalde mails kunnen in de spambox terechtkomen. Staat je bevestigingsmail ook niet in de spambox? Neem dan contact met ons op. Onze klantenservicekijkt graag met je mee.

2.3 Wat betekent het als mijn bestelling ‘in de wacht’ staat?

Waarschijnlijk heb je een pre-order geplaatst. De bestellingen die we niet direct dezelfde dag kunnen versturen zetten we "in de wacht". Op het moment dat we voorraad binnen hebben zullen we deze bestelling uit de wacht halen en naar je opsturen. Meestal is dit 1 of 2 dagen voor de release.

2.4 Kan ik in termijnen betalen?

Met SprayPay kun je aankopen bij de webshop vanaf €300,-  tot €5000,- gespreid betalen. Erg handig als die ene aankoop even niet goed uitkomt of als je niet al je spaargeld wilt besteden. Je kunt bij SprayPay kiezen om de aankoop in 12, 18, 24 of 36 maanden te betalen. Wil je eerder of extra aflossen? Geen probleem! Dat kan altijd kosteloos en boetevrij. Uiteindelijk bepaal jij dus de looptijd

2.5 Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wat jammer om te horen dat je je bestelling wilt annuleren. Neem hiervoor contact op met de klantenservice, zij helpen je graag verder.

2.6 Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

  • Heb je je bestelling gedaan via SprayPay (gespreid betalen) of Billink (achteraf betalen)? Dan kan het zijn dat je betaling niet is goedgekeurd door de betaalprovider. Neem hiervoor contact op met SprayPay of Billink.
  • Heb je een product besteld dat niet op voorraad is? Dit product moeten wij bestellen bij de leverancier. Als het product niet leverbaar is, annuleren wij jouw bestelling en krijg je binnen 14 dagen je geld van ons terug.

2.7 Doen jullie aan laagste prijs garantie?

Wij proberen altijd de beste prijs aan te bieden. Helaas doen wij niet op elk product aan laagste prijs garantie. Ben je van mening dat je toch een betere prijs verdient? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zullen kijken wat ze voor je kunnen betekenen.

2.8 Waarom moet ik bijbetalen voor sommige betaalmethodes?

Sommige betaalmethodes hanteren transactiekosten en zijn daardoor niet gratis te gebruiken. Enkel deze kosten berekenen wij door aan jou. Om verder zo goedkoop mogelijk onze artikelen te kunnen aanbieden, verrekenen we deze kosten niet in de verkoopprijs maar belasten dit apart door aan klanten die hiervan gebruik willen maken.

2.9 Hoe vul ik een waardebon of kortingscode in?

  1. Plaats jouw gewenste product in je winkelwagen
  2. Klik nu op de knop "winkelwagen" rechts boven
  3. In het veld waardebon, vul je nu jouw code in
  4. Je ontvangt nu een korting op jouw bestelling

3. Bezorgen & Verzenden

3.1 Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Absoluut. Kies tijdens het afrekenen, bij de stap verzendmethode, voor afhalen. Zodra je afgerekend hebt, krijg je een bericht van ons wanneer je de bestelling kunt afhalen. Je kunt je bestelling ophalen op Richterlaan 10-3 in Drachten. Wij zijn open van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00.

3.2 Als ik vandaag bestel, wanneer heb ik het in huis?

Als je op een werkdag vóór 17:00 een product bestelt die op voorraad is, wprdt deze meestal dezelfde dag verzonden. PostNL levert dan vaak de volgende dag. Dit houdt in dat als je op vrijdag bestelt, je product meestal op zaterdag geleverd wordt. Bestel je op zaterdag, dan wordt je product op dinsdag geleverd.


Let wel op dat we dit niet 100% kunnen garanderen. We zijn afhankelijk van onze vervoerder PostNL. Lees hier meer over de levertijden van PostNL.

3.3 Wat zijn de verzendkosten?

Past jouw pakketje door de brievenbus? Dan betaal je €3,95 verzendkosten. De verzendkosten voor grotere pakketjes zijn €4,95. Alle bestellingen boven de €50 worden gratis verzonden.

3.4 Versturen jullie ook naar België of Duitsland?

Absoluut! Voor bestellingen naar het buitenland rekenen wij andere verzendkosten. Past jouw pakketje door de brievenbus? Dan betaal je €4,95 verzendkosten. De verzendkosten voor grotere pakketjes zijn €7,95. Alle bestellingen boven de €200 worden gratis verzonden. Let op: zendingen buiten Nederland kunnen langer duren. Lees hier meer over de verzendtijden van PostNL.

3.5 Ik heb geen Track & Trace code ontvangen, wat nu?

Meestal sturen we voor 20:00 de Track en Trace code op (indien jouw artikel voorradig is). Het kan zijn dat je mail met de Track & Trace code in de spambox terecht is gekomen. Controleer je spam en reclame filters en voeg het domein "game-outlet.nl" toe als "veilige" afzender. Of voeg onze email-adressen toe aan je contacten.

Mocht je mail niet in de spambox staan, neem dan contact op met de klantenservice.

3.6 De Track & Trace informatie geeft de volgende melding "Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces". Wat kan ik doen?

Heel soms gebeurt het dat PostNL niet alle zendingen direct kan verwerken. Meestal wordt dit de eerst volgende werkdag opgelost. Duurt het langer dan 2 werkdagen, neem dan met ons contact op zodat we de vertraging / storing door kunnen geven aan PostNL. Lees hier meer over de kwaliteit van PostNL.

4. Ons aanbod

4.1 Krijgen jullie nog voorraad van uitverkochte artikelen?

  • Gaat het om een nieuw product? Dan staat de beschikbaarheid en levertijd bij het product. Producten die niet meer leverbaar zijn halen wij van onze website.
  • Bij onze retro artikelen gaat het vaak om tweedehands artikelen die wij zelf schoonmaken, herstellen en/of refurbishen. Staat het artikel wel op de website, maar met de melding “Tijdelijk niet leverbaar” dan proberen wij het product zo snel mogelijk weer aan de webshop toe te voegen. 
  • Bij onze retourdeals gaat het om op=op. Als het artikel uitverkocht is, krijgen wij deze niet meer op voorraad.

4.2 Waarom is de prijs van een artikel veranderd?

De prijs van een artikel kan veranderen om verschillende redenen:

  1. Retourdeals: Bij retourdeals kan de prijs fluctueren afhankelijk van de vraag. Als er meer vraag is, kan de prijs stijgen, en als de vraag afneemt, kan de prijs juist dalen. Daarnaast kan de prijs verschillen door de staat van het aangeboden artikel. Een retourdeal in nieuwstaat zal duurder zijn dan een artikel in gebruikte staat.
  2. Retro artikelen: Voor retro artikelen geldt dat de prijs kan variëren op basis van de vraag, maar ook door veranderingen in de marktwaarde. Naarmate retro artikelen zeldzamer of gewilder worden, kan dit de prijs beïnvloeden. Daarnaast kan de prijs verschillen door de staat van het aangeboden artikel. Een retro artikel in nieuwstaat zal duurder zijn dan een artikel in gebruikte staat.
  3. Nieuwe artikelen: Bij nieuwe artikelen passen we de prijs aan volgens de marktomstandigheden. We houden de prijs in lijn met de huidige marktontwikkelingen om ervoor te zorgen dat we een eerlijke prijs aanbieden.

4.3 Welke garantie heb ik op een retroartikel?

Op een retroconsole krijg je 1 maand garantie. Op een retrogame is de garantie 14 dagen.

4.4 Kan ik mijn games/consoles aan jullie verkopen?

Graag zelfs! Op deze pagina leggen we graag uit hoe het verkopen van jouw games/consoles in werking gaat. Wij bieden jou altijd een eerlijke prijs.

4.5 Hoe weet ik of een bepaald product op voorraad is?

De actuele beschikbaarheid en levertijden staan bij het product. Indien deze op voorraad is zal dit in het groen aangeven worden.

4.6 Zijn jullie producten nieuw of gebruikt?

Bij Game-Outlet bieden we verschillende producten aan:

  • Nieuwe producten: Bij Game-Outlet bieden we een breed assortiment nieuwe producten aan, die onbeschadigd en in nieuwstaat zijn.
  • Retourdeals: Retourdeals zijn producten die uit retourzendingen (binnen 14 dagen) komen of showroommodellen of modellen met lichte (verpakkings)schade zijn. Deze worden aangeboden als Retourdeal na een grondige kwaliteitscontrole, tegen een aantrekkelijke korting.
  • Retrogames: Daarnaast verkopen we retrogames voor verschillende consoles, die voornamelijk gebruikt zijn. Al onze retrogames worden grondig getest om ervoor te zorgen dat je alleen de beste kwaliteit krijgt.

5. Garantie & Service

5.1 Wat is de status van mijn retour?

Zodra je een retour aangemeld hebt via onze website, streven wij ernaar om binnen 48 uur een mail te sturen met retourinstructies. Zodra jouw retour is aangemeld, wordt jouw retourzending gecontroleerd. Bij goedkeuring ontvang je binnen 14 dagen je geld op je rekening. Wacht je langer dan 14 dagen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

5.2 Ik wil mijn product retourneren

Wat jammer om te horen. Let op dat er voorwaarden zitten op het retourneren van een product. Lees alles over het retourneren van een product op onze pagina Verzend, retourneren & garantie.

5.3 Wat houdt een retourdeal in?

Retourdeals zijn producten die uit retourzendingen (binnen 14 dagen) komen, showroommodellen of modellen met lichte (verpakkings)schade. Doordat deze artikelen al eens geopend of gebruikt zijn, verkopen wij deze met een scherpe korting! Vind onze retourdeals hier!

5.4 Hoe weet ik wat de staat van een retourdeal is?

Alle artikelen zijn schoongemaakt, gecontroleerd en waar nodig gerepareerd. Eventuele defecten of gebreken worden duidelijk vermeld in de advertentie, zodat je altijd weet waar je aan toe bent. Zo profiteer je van een super scherpe prijs!

5.5 Mijn product is niet zoals aangegeven

Wat vervelend om te horen! Dat is niet de bedoeling. Neem contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder met een passende oplossing!

6. Overig

6.1 Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?

Neem dan contact op met onze klantenservice via telefoon of live-chat! Wij zijn open van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00. Liever een mail sturen? Wij streven ernaar om je mail binnen 48 uur te beantwoorden.

Game-Outlet NL 9.0 / 10 - 2301 Reviews @ Feedback Company
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »
Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box