Klantenservice | Game-Outlet
- Algemene voorwaarden Download PDF
- Verzenden & retourneren
- Disclaimer
- Privacy Policy
- Betaalmethoden
- Over ons
Niet volgens verwachting? Vertel het ons!
Waar mensen werken kunnen fouten worden gemaakt. Ook bij ons of onze vervoerders komt dat helaas wel eens voor. Maar als dat gebeurt willen wij dat zo snel en correct mogelijk herstellen. Neem in dat geval gerust contact met ons op via onze website Chat, Email of Telefoon (085-8885577).
Openingstijden Klantenservice:
Je kan maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00 met ons contact opnemen via de chat, telefoon en email.
Indien we niet beschikbaar zijn, laat dan een bericht achter met je telefoonnummer zodat we je terug kunnen bellen.
Telefoonnummer : E-mail : | (+31) 085 888 5577 |
Adresgegevens
Game-Outlet / Computer-bestel.nl B.V
Richterlaan 10-3
9207JV Drachten
https://www.game-outlet.nl / https://www.computer-bestel.nl
Als je vragen hebt over jouw bestelling houd dan je ordernummer bij de hand.
Bij gebruik van de chat-functie kan je ook aangeven dat je teruggebeld wilt worden.
Neem contact op
Veelgestelde vragen
1. Over Game-Outlet
1.1 Hebben jullie een fysieke winkel?
Zeker! Mocht je in de buurt zijn en wil je je product ophalen? Of wil je gewoon even rondkijken? Je kan ons bezoeken in onze winkel in Drachten.
Ons adres is Richterlaan 10-3 in Drachten. We zijn geopend op maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00. Tot snel!
1.2 Waarom zijn jullie zo goedkoop?
1.3 Hoe weet ik of jullie betrouwbaar zijn?
2. Bestellen & Betalen
2.1 Wat is de status van mijn bestelling?
Wij houden je op de hoogte van je bestelling per mail. Als je op werkdagen voor 17:00 hebt besteld en het product was bij bestelling op voorraad, ontvang je het meestal de volgende dag. Heb je een product besteld met een levertijd van 2 à 3 werkdagen, dan betekent het dat jouw product niet op voorraad is en besteld moet worden bij de leverancier. Heb je na 3 werkdagen nog geen mail van ons gehad? Neem dan contact met ons op.
2.2 Ik heb geen bevestigingsmail gekregen
2.3 Wat betekent het als mijn bestelling ‘in de wacht’ staat?
2.4 Kan ik in termijnen betalen?
2.5 Kan ik mijn bestelling annuleren?
2.6 Waarom is mijn bestelling geannuleerd?
2.7 Doen jullie aan laagste prijs garantie?
2.8 Waarom moet ik bijbetalen voor sommige betaalmethodes?
2.9 Hoe vul ik een waardebon of kortingscode in?
3. Bezorgen & Verzenden
3.1 Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Absoluut. Kies tijdens het afrekenen, bij de stap verzendmethode, voor afhalen. Zodra je afgerekend hebt, krijg je een bericht van ons wanneer je de bestelling kunt afhalen. Je kunt je bestelling ophalen op Richterlaan 10-3 in Drachten. Wij zijn open van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00.
3.2 Als ik vandaag bestel, wanneer heb ik het in huis?
3.3 Wat zijn de verzendkosten?
3.4 Versturen jullie ook naar België of Duitsland?
3.5 Ik heb geen Track & Trace code ontvangen, wat nu?
3.6 De Track & Trace informatie geeft de volgende melding "Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces". Wat kan ik doen?
4. Ons aanbod
4.1 Krijgen jullie nog voorraad van uitverkochte artikelen?
- Gaat het om een nieuw product? Dan staat de beschikbaarheid en levertijd bij het product. Producten die niet meer leverbaar zijn halen wij van onze website.
- Bij onze retro artikelen gaat het vaak om tweedehands artikelen die wij zelf schoonmaken, herstellen en/of refurbishen. Staat het artikel wel op de website, maar met de melding “Tijdelijk niet leverbaar” dan proberen wij het product zo snel mogelijk weer aan de webshop toe te voegen.
- Bij onze retourdeals gaat het om op=op. Als het artikel uitverkocht is, krijgen wij deze niet meer op voorraad.
4.2 Waarom is de prijs van een artikel veranderd?
4.3 Welke garantie heb ik op een retroartikel?
4.4 Kan ik mijn games/consoles aan jullie verkopen?
4.5 Hoe weet ik of een bepaald product op voorraad is?
4.6 Zijn jullie producten nieuw of gebruikt?
5. Garantie & Service
5.1 Wat is de status van mijn retour?
Zodra je een retour aangemeld hebt via onze website, streven wij ernaar om binnen 48 uur een mail te sturen met retourinstructies. Zodra jouw retour is aangemeld, wordt jouw retourzending gecontroleerd. Bij goedkeuring ontvang je binnen 14 dagen je geld op je rekening. Wacht je langer dan 14 dagen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
5.2 Ik wil mijn product retourneren
5.3 Wat houdt een retourdeal in?
5.4 Hoe weet ik wat de staat van een retourdeal is?
5.5 Mijn product is niet zoals aangegeven
6. Overig
6.1 Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?
Neem dan contact op met onze klantenservice via telefoon of live-chat! Wij zijn open van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00. Liever een mail sturen? Wij streven ernaar om je mail binnen 48 uur te beantwoorden.